First response team (FRT)

Het first response team (FRT) onderhoudt continue (24/7) alle websites, applicaties en hardware-infrastructuur. Geen slapeloze nachten voor onze klanten.

Het FRT is een team met uiteenlopende specialisaties. Als team onderhouden ze websites, applicaties en de infrastructuur daaromheen. Ze monitoren en komen direct in actie als er iets dreigt mis te gaan.


Onafgebroken

Het FRT heeft de belangrijke taak de websites en applicaties pro-actief te monitoren en online te houden (24/7). Zo hoeven onze klanten klanten zich geen zorgen te maken of een kritische applicatie beschikbaar is en kunnen ze 's nachts rustig slapen.


Direct schakelen

Bij ons geen eerste- of tweedelijns support. Je schakelt direct met een ontwikkelaar of technisch persoon die van zaken weet. Niet alleen van je project waarover je belt, maar ook over de (hardware) architectuur waarop het draait.


Nooit offline

Altijd online, nooit offline. Dat is het doel. Dit bereiken we onder meer door de klantprojecten op zogenaamde GEO-redundante omgevingen te draaien. Een soort dubbele privé-cloud. Het is al bijna ondenkbaar dat één cloud stuk gaat, maar in dat geval is er altijd nog een tweede.


Altijd bereikbaar

We zijn goed bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur, maar in noodgevallen ook 's nachts, op zondag, met Kerst of op andere bijzondere tijden. Uiteraard voor klanten, maar 's nachts als het FRT slaapt zijn het de geautomatiseerde systemen die ons wakker maken als er iets mis is, of dreigt te gaan.

Koffie? Bel Kees op 010 714 44 57

Teams


Expertise

Terug naar boven

Deel anonieme data?

We vinden privacy belangrijk en volgen de nieuwe GDPR regels en voorschriften. Dit betekent dat we een opt-in voor het gebruik van Google Analytics aanbieden.