First response team (FRT)
Onafgebroken
Het FRT heeft de belangrijke taak de websites en applicaties pro-actief te monitoren en online te houden (24/7). Zo hoeven onze klanten klanten zich geen zorgen te maken of een kritische applicatie beschikbaar is en kunnen ze 's nachts rustig slapen.
Direct schakelen
Bij ons geen eerste- of tweedelijns support. Je schakelt direct met een ontwikkelaar of technisch persoon die van zaken weet. Niet alleen van je project waarover je belt, maar ook over de (hardware) architectuur waarop het draait.
Nooit offline
Altijd online, nooit offline. Dat is het doel. Dit bereiken we onder meer door de klantprojecten op zogenaamde GEO-redundante omgevingen te draaien. Een soort dubbele privé-cloud. Het is al bijna ondenkbaar dat één cloud stuk gaat, maar in dat geval is er altijd nog een tweede.
Altijd bereikbaar
We zijn goed bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur, maar in noodgevallen ook 's nachts, op zondag, met Kerst of op andere bijzondere tijden. Uiteraard voor klanten, maar 's nachts als het FRT slaapt zijn het de geautomatiseerde systemen die ons wakker maken als er iets mis is, of dreigt te gaan.