First response team (FRT)


Onafgebroken

Het FRT heeft de belangrijke taak de websites en applicaties pro-actief te monitoren en online te houden (24/7). Zo hoeven onze klanten klanten zich geen zorgen te maken of een kritische applicatie beschikbaar is en kunnen ze 's nachts rustig slapen.


Direct schakelen

Bij ons geen eerste- of tweedelijns support. Je schakelt direct met een ontwikkelaar of technisch persoon die van zaken weet. Niet alleen van je project waarover je belt, maar ook over de (hardware) architectuur waarop het draait.


Nooit offline

Altijd online, nooit offline. Dat is het doel. Dit bereiken we onder meer door de klantprojecten op zogenaamde GEO-redundante omgevingen te draaien. Een soort dubbele privé-cloud. Het is al bijna ondenkbaar dat één cloud stuk gaat, maar in dat geval is er altijd nog een tweede.


Altijd bereikbaar

We zijn goed bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur, maar in noodgevallen ook 's nachts, op zondag, met Kerst of op andere bijzondere tijden. Uiteraard voor klanten, maar 's nachts als het FRT slaapt zijn het de geautomatiseerde systemen die ons wakker maken als er iets mis is, of dreigt te gaan.

Koffie? Bel Kees op 010 714 44 57

Teams


Expertise

Terug naar boven

Wij waarderen en waarborgen je privacy. We willen tevens graag een zo goed mogelijke ervaring bieden op onze website. Daarom plaatsen we graag een aantal cookies op je computer om ons te helpen bij het personaliseren van de inhoud van onze website. Lees meer over het gebruik van cookies in het privacy statement.